رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری بصورت رایگان

0 7,503

مکانیزم رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری :رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

 

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری از رژیم غذایی ۱۲۰۰ کیلو کالری مشتق شده است. این رژیم لاغری یک برنامه غذایی متعادل و سالم است که شما با استفاده از آن همزمان هم به تدریج وزن کم میکنید و لاغر میشوید ، هم بدنتان با مصرف مواد مغذی لازم و تغذیه مناسب انرژی بالایی برای انجام کارها دارد بنابراین شما با کمترین احساس گرسنگی و سختی به اندام دلخواهتان میرسید ،پس سریع اقدام به شروع رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری نمایید و یکبار برای همیشه لاغر شوید.

به یاد داشته باشید، اگر می خواهید یک کیلو در هفته وزن کم کنید (ایده آل و استاندارد کاهش وزن نیم تا یک کیلو در هفته میباشد) شما باید در حدود ۵۰۰ کالری در روز از کل کالری مصرفی روزانه تان کم کنید ،  بنابراین اگر مصرف کالری روزانه شما ۲۰۰۰ کالری است در رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری باید ، ۱۵۰۰ کیلو کالری مصرف نمایید.

اندسته از دوستانی که میزان کالری مصرفی دیگری دارند (۱۰۰۰-۴۰۰۰) ،توجه داشته باشند اگر قصد کاهش وزن نیم تا یک کیلو در هفته را دارند لازم است ۵۰۰ کالری کمتر از قبل مصرف کنند .

برنامه غذایی رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری بصورت رایگان و نمونه به شرح زیر ارائه گردیده است ، در این رژیم لاغری شما به هفت روز رژیم با کالری ۱۵۰۰ دسترسی رایگان دارید.

منوی غذایی رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری:

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

 

روز اول رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

  • صبحانه :

۲ برش نان تست + یک قاشق مربا + یک قاشق کره + یک فنجان چای یا قهوه + ½ فنجان آب پرتقال طبیعی

  • میان وعده :

½ کیک یزدی بهمراه چای یا قهوه

  • نهار :

سالاد سبزیجات خام یا بخارپز بهمراه ۳۰ گرم سینه مرغ یا بوقلمون

  • میان وعده :

½ پیمانه توت فرنگی تازه، ۱ فنجان ماست، ۱ قاشق غذا خوری از غلات گرانولا

  • شام :

۱۰۰ گرم گوشت گاو کبابی ، ۱ فنجان برنج ، ۱ قاشق چای خوری کره ، نصف فنجان هویج بخار پز، سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک برش نان تست جو.

  • میان وعده قبل خواب :

یک عدد سیب یا پرتقال

 

روز دوم رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

  • صبحانه :

۱  عدد پرتقال، ۱  فنجان غلات یا سبوس (اوتمیل)، ۱  لیوان شیر، ۱  فنجان توت فرنگی

  • میان وعده :

۲ قاشق کره بادام زمینی بهمراه یک عدد کیک یزدی

  • نهار :

یک فنجان سوپ سبزیجات +۳۰ گرم پنیر متزرلا+ یک فنجان ماست + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو.

  • میان وعده :

یک عدد سیب

  • شام :

۱۲۰ گرم ماهی سفید کبابی یا بخار پز + یک عدد سیب زمینی آبپز + یک فنجان بروکلی بخارپز شده + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک برش نان تست جو .

  • میان وعده قبل خواب :

۳ فنجان ذرت بو داده ساده

روز سوم

  • صبحانه :

۲ عدد پنکک کوچک با شربت افرا یا عسل

  • میان وعده :

یک فنجان شیر + یک عدد هلو

  • نهار :

۱۲۰ گرم ماهی کبابی یا آبپز + یک عدد سیب + یک برش نان تست جو یا غلات کامل + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده :

یک فنجان کرن فلکس رژیمی

  • شام :

دو فنجان پاستا (غلات کامل) + ½ فنجان سس گوجه فرنگی + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده قبل خواب :

یک فنجان شیر به همراه ۵ عدد بادام زمینی

 

روز چهارم

  • صبحانه :

½  فنجون اوتمیل (پودر اوتمیل با استفاده از یک لیوان شیر و یه قاشق شکر قهوه ای پخته شود) + یک عدد پرتقال

  • میان وعده :

یک عدد سیب + ۵۰ گرم بادام

  • نهار :

۳۰ گرم سینه مرغ یا بوقلمون کبابی یا آبپز + یک قاشق چای خوری خردل ،یک برش نان تست گندم کامل،دو برش گوجه فرنگی، ۱ ½  فنجان سبزیجات خام .

  • میان وعده :

نصف فنجان  شیر + یک فنجان توت فرنگی

  • شام :

۱۰۰ گرم سینه مرغ بدون پوست آبپز یا کبابی شده +یک سیب زمینی متوسط آبپز+دو قاشق چایخوری کره حیوانی + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده قبل خواب :

یک عدد گلابی

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

روز پنجم

  • صبحانه :

یک عدد کیک یزدی + یک قاشق غذاخوری پنیر خامه ای + یک فنجان آب پرتقال طبیعی

  • میان وعده :

یک فنجان ماست + یک عدد سیب

  • نهار :

۷۰ گرم همبرگر بدون چربی گریل شده +یک فنجان مارچوبه (اگر تهیه مارچوبه برایتان مشکل بود از جایگزین آن استفاده کنید) ،سالاد به میزان دلخواه با یک قاشق سس مایونز بدون چربی + یک عدد پنیر کیبی

  • شام :

۲ فنجان ماکارونی یا پاستا (با آرد سمونیلا) بهمراه ۱۰۰ گرم میگو کبابی یا بخارپز شده و نصف فنجان بروکلی + یک قاشق چای خوری روغن زیتون ، سالاد سبزیجات مخلوط با روغن و سرکه.

 

روز ششم

  • صبحانه :

یک عدد تخم مرغ آب پز، یک عدد گوجه فرنگی، یک عدد کلوچه با آرد گندم کامل،  ½ گریپ فروت

  • میان وعده :

یک فنجان سالاد میوه، یک فنجان ماست

  • نهار :

۱۰۰ گرم سینه مرغ یا بوقلمون کبابی یا آبپز +یک فنجان هویج و کرفس +یک برش نان تست (یا یک کف دست نان سنگگ یا بربری )

  • میان وعده :

یک عدد هلو + نصف فنجان پنیر

  • شام :

۵۰ گرم پنیر +۵ عدد بیسکویت ترد + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک لیوان آب میوه به دلخواه

  • میان وعده قبل خواب :

یک فنجان توت فرنگی

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

روز هفتم رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

  • صبحانه :

یک کف دست نان به دلخواه + یک عدد تخم مرغ آب پز سخت، نصف فنجان زغال اخته، یک فنجان ماست.

  • میان وعده :

یک هلو + ۳۰ گرم چوب شور

  • نهار :

۱۲۰ گرم پنیر + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو+ یک فنجان شیر

  • میان وعده :

نصف فنجان سالاد میوه

  • شام :

۱۰۰ گرم ماهی سفید کبابی یا پخته شده، ۱ ½ فنجان برنج قهوه ای، ۱ فنجان سبزیجات بخار پز، ۲ قاشق چای خوری کره حیوانی .

نکات پایانی رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

رژیم لاغری ۱۵۰۰ کالری

این رژیم غذایی براساس ۱۵۰۰ کیلو کالری در هر روز تنظیم شده است ، و یک رژیم لاغری اصولی و راحت است که میزان گرسنگی کشیدن در آن حداقل است بنابراین شما قادر هستید این رژیم لاغری را بدون اینکه ویتامین ها ، مواد معدنی و مغذی بدنتان را از دست دهید برای مدت طولانی رعایت کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید و یک بار برای همیشه لاغر شوید فقط توجه داشته باشید در اندازه ها و میزانهای گفته شده تقلب نکنید و دقیقآ به همان میزان گفته شده مصرف نمایید.

در این بخش شما میتوانید به رایگان میزان توده بدن BMI خود را محاسبه نمایید و از این طریق از میزان کالری ریافتی لازم روزانه خود آگاه شوید.

قبل از استفاده از این رژیم لاغری رایگان حتما با مشاوران تغذیه این سایت مشورت نمایید .

شما همچنین ممکن است مانند More from author

نظر خود را بگوئید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.