رژیم لاغری 1500 کالری بصورت رایگان

0 13,363

مکانیزم رژیم لاغری 1500 کالری :

 

رژیم لاغری 1500 کالری از رژیم غذایی 1200 کیلو کالری مشتق شده است. این رژیم لاغری یک برنامه غذایی متعادل و سالم است که شما با استفاده از آن همزمان هم به تدریج وزن کم میکنید و لاغر میشوید ، هم بدنتان با مصرف مواد مغذی لازم و تغذیه مناسب انرژی بالایی برای انجام کارها دارد بنابراین شما با کمترین احساس گرسنگی و سختی به اندام دلخواهتان میرسید ،پس سریع اقدام به شروع رژیم لاغری 1500 کالری نمایید و یکبار برای همیشه لاغر شوید.

به یاد داشته باشید، اگر می خواهید یک کیلو در هفته وزن کم کنید (ایده آل و استاندارد کاهش وزن نیم تا یک کیلو در هفته میباشد) شما باید در حدود 500 کالری در روز از کل کالری مصرفی روزانه تان کم کنید ،  بنابراین اگر مصرف کالری روزانه شما 2000 کالری است در رژیم لاغری 1500 کالری باید ، 1500 کیلو کالری مصرف نمایید.

اندسته از دوستانی که میزان کالری مصرفی دیگری دارند (1000-4000) ،توجه داشته باشند اگر قصد کاهش وزن نیم تا یک کیلو در هفته را دارند لازم است 500 کالری کمتر از قبل مصرف کنند .

برنامه غذایی رژیم لاغری 1500 کالری بصورت رایگان و نمونه به شرح زیر ارائه گردیده است ، در این رژیم لاغری شما به هفت روز رژیم با کالری 1500 دسترسی رایگان دارید.

منوی غذایی رژیم لاغری 1500 کالری:

رژیم لاغری 1500 کالری

 

روز اول رژیم لاغری 1500 کالری

  • صبحانه :

2 برش نان تست + یک قاشق مربا + یک قاشق کره + یک فنجان چای یا قهوه + ½ فنجان آب پرتقال طبیعی

  • میان وعده :

½ کیک یزدی بهمراه چای یا قهوه

  • نهار :

سالاد سبزیجات خام یا بخارپز بهمراه 30 گرم سینه مرغ یا بوقلمون

  • میان وعده :

½ پیمانه توت فرنگی تازه، 1 فنجان ماست، 1 قاشق غذا خوری از غلات گرانولا

  • شام :

100 گرم گوشت گاو کبابی ، 1 فنجان برنج ، 1 قاشق چای خوری کره ، نصف فنجان هویج بخار پز، سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک برش نان تست جو.

  • میان وعده قبل خواب :

یک عدد سیب یا پرتقال

 

روز دوم رژیم لاغری 1500 کالری

 

رژیم لاغری 1500 کالری

  • صبحانه :

1  عدد پرتقال، 1  فنجان غلات یا سبوس (اوتمیل)، 1  لیوان شیر، 1  فنجان توت فرنگی

  • میان وعده :

2 قاشق کره بادام زمینی بهمراه یک عدد کیک یزدی

  • نهار :

یک فنجان سوپ سبزیجات +30 گرم پنیر متزرلا+ یک فنجان ماست + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو.

  • میان وعده :

یک عدد سیب

  • شام :

120 گرم ماهی سفید کبابی یا بخار پز + یک عدد سیب زمینی آبپز + یک فنجان بروکلی بخارپز شده + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک برش نان تست جو .

  • میان وعده قبل خواب :

3 فنجان ذرت بو داده ساده

روز سوم

  • صبحانه :

2 عدد پنکک کوچک با شربت افرا یا عسل

  • میان وعده :

یک فنجان شیر + یک عدد هلو

  • نهار :

120 گرم ماهی کبابی یا آبپز + یک عدد سیب + یک برش نان تست جو یا غلات کامل + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده :

یک فنجان کرن فلکس رژیمی

  • شام :

دو فنجان پاستا (غلات کامل) + ½ فنجان سس گوجه فرنگی + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده قبل خواب :

یک فنجان شیر به همراه 5 عدد بادام زمینی

 

روز چهارم

  • صبحانه :

½  فنجون اوتمیل (پودر اوتمیل با استفاده از یک لیوان شیر و یه قاشق شکر قهوه ای پخته شود) + یک عدد پرتقال

  • میان وعده :

یک عدد سیب + 50 گرم بادام

  • نهار :

30 گرم سینه مرغ یا بوقلمون کبابی یا آبپز + یک قاشق چای خوری خردل ،یک برش نان تست گندم کامل،دو برش گوجه فرنگی، 1 ½  فنجان سبزیجات خام .

  • میان وعده :

نصف فنجان  شیر + یک فنجان توت فرنگی

  • شام :

100 گرم سینه مرغ بدون پوست آبپز یا کبابی شده +یک سیب زمینی متوسط آبپز+دو قاشق چایخوری کره حیوانی + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو

  • میان وعده قبل خواب :

یک عدد گلابی

 

رژیم لاغری 1500 کالری

روز پنجم

  • صبحانه :

یک عدد کیک یزدی + یک قاشق غذاخوری پنیر خامه ای + یک فنجان آب پرتقال طبیعی

  • میان وعده :

یک فنجان ماست + یک عدد سیب

  • نهار :

70 گرم همبرگر بدون چربی گریل شده +یک فنجان مارچوبه (اگر تهیه مارچوبه برایتان مشکل بود از جایگزین آن استفاده کنید) ،سالاد به میزان دلخواه با یک قاشق سس مایونز بدون چربی + یک عدد پنیر کیبی

  • شام :

2 فنجان ماکارونی یا پاستا (با آرد سمونیلا) بهمراه 100 گرم میگو کبابی یا بخارپز شده و نصف فنجان بروکلی + یک قاشق چای خوری روغن زیتون ، سالاد سبزیجات مخلوط با روغن و سرکه.

 

روز ششم

  • صبحانه :

یک عدد تخم مرغ آب پز، یک عدد گوجه فرنگی، یک عدد کلوچه با آرد گندم کامل،  ½ گریپ فروت

  • میان وعده :

یک فنجان سالاد میوه، یک فنجان ماست

  • نهار :

100 گرم سینه مرغ یا بوقلمون کبابی یا آبپز +یک فنجان هویج و کرفس +یک برش نان تست (یا یک کف دست نان سنگگ یا بربری )

  • میان وعده :

یک عدد هلو + نصف فنجان پنیر

  • شام :

50 گرم پنیر +5 عدد بیسکویت ترد + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو + یک لیوان آب میوه به دلخواه

  • میان وعده قبل خواب :

یک فنجان توت فرنگی

 

روز هفتم رژیم لاغری 1500 کالری

  • صبحانه :

یک کف دست نان به دلخواه + یک عدد تخم مرغ آب پز سخت، نصف فنجان زغال اخته، یک فنجان ماست.

  • میان وعده :

یک هلو + 30 گرم چوب شور

  • نهار :

120 گرم پنیر + سالاد سبز مخلوط با روغن زیتون و آب لیمو+ یک فنجان شیر

  • میان وعده :

نصف فنجان سالاد میوه

  • شام :

100 گرم ماهی سفید کبابی یا پخته شده، 1 ½ فنجان برنج قهوه ای، 1 فنجان سبزیجات بخار پز، 2 قاشق چای خوری کره حیوانی .

نکات پایانی رژیم لاغری 1500 کالری

 

رژیم لاغری 1500 کالری

این رژیم غذایی براساس 1500 کیلو کالری در هر روز تنظیم شده است ، و یک رژیم لاغری اصولی و راحت است که میزان گرسنگی کشیدن در آن حداقل است بنابراین شما قادر هستید این رژیم لاغری را بدون اینکه ویتامین ها ، مواد معدنی و مغذی بدنتان را از دست دهید برای مدت طولانی رعایت کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید و یک بار برای همیشه لاغر شوید فقط توجه داشته باشید در اندازه ها و میزانهای گفته شده تقلب نکنید و دقیقآ به همان میزان گفته شده مصرف نمایید.

در این بخش شما میتوانید به رایگان میزان توده بدن BMI خود را محاسبه نمایید و از این طریق از میزان کالری ریافتی لازم روزانه خود آگاه شوید.

قبل از استفاده از این رژیم لاغری رایگان حتما با مشاوران تغذیه این سایت مشورت نمایید .

نظر خود را بگوئید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.