رژیم لاغری سریع تنها با 3 راه ساده

رژیم غذایی و لاغری

رژیم لاغری سریع تنها با 3 راه  ساده

راه های زیادی برای رژیم لاغری سریع وجود دارد که شما خیلی سریع وزنتان را کاهش دهید.اما از انجائیکه در بیشتر این رژیم های لاغری شما باید خیلی گرسنگی بکشید و این به هیچ وجه قابل تحمل نیست و اگر ارده آهنین نداشته باشید خیلی سریع تسلیم میشوید. و این بار علاوه بر وزنی که از دست داده اید هم چند کیلو چاقتر میشوید.

رژیم لاغری سریع

با استفاده از این رژیم لاغری سریع:

  • اشتهای شما بطور قابل توجهی کاهش پیدا میکند
  • بدون گرسنگی لاغر میشوید
  • متابولیسم بدنتان سالم  میشود و احساس سلامت میکنید

 

  1. مواد قندی و نشاسته ای (کربوهیدرات) را کاهش دهید :

     

    رژیم لاغری سریع

    یکی از مهم ترین قدم ها در رژیم لاغری سریع کاهش در مصرف مواد قندی و نشاسته ای میباشد.این مواد غذایی باعث تحریک ترشح انسولین در بدن میشوند و هنگامی که انسولین پایین می رود، بدن اقدام به سوزاندن چربی ها میکند اما این در صورتی است که کربوهیدرات هم کنترل شده مصرف شده باشد،زیرا بدن ابتدا شروع به سوزاندن قند سپس کربوهیدرات و در نهایت چربی ها جهت تامین انرژی مینماید..

یکی دیگر از مزایای کاهش انسولین  خارج شدن سدیم و آب اضافه بدن توسط کلیه ها است که این عمل نیز به کاهش وزن شما کمک میکند .

خیلی تعجب ندارد که با استفاده از این رژیم لاغری سریع 5 کیلو و یا حتی بیشتر در همان هفته اول وزن کم کنید که این میزان کاهش وزن هم آب بدن هم چربی بدنتان را شامل میشود.

 

 2-  پروتئین،چربی و سبزیجات بخورید

رژیم لاغری سریع

 

هر وعده از غذای شما باید شامل منبعی از پروتئین،چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد.در این مرحله شما باید مصرف کربوهیدرات را کاهش داده و روزانه توصیه میشود که بین 20-50 گرم مصرف نمایید.

منابعی که پروتئین بالا یی دارند :

گوشت قرمز – ماهی و غذاهای دریایی – تخم مرغ

کسانیکه در رژیم غذایی خود ار پروتئین بالا استفاده میکنند 60% از بقیه کمتر برای خوردن غذاهای مضر و خوردن فست فود و تنقلات وسوسه میشوند و بصورت اتوماتیک 441 کالری کمتر در روز مصرف میکنند .

Low-Carb Vegetables:

منابع که سرشار از سبزیجات کم کربوهیدرات هستند :

بروکلی – خیار – هویج – گل کلم – کلم پیچ – بروکسل – کلم – اسفناج –کاهو – کرفس

بدون هیچ ترسی بشقاب خودتان را پر از سبزیجات کنید و در طول روز هر زمان که گرسنه شدید میتوانید آزادانه از این سبزیجات میل کنید.

یک رژیم لاغری سریع که بر پایه پروتئین و سبزیجات است فیبر بالا،ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن را شامل میشود .

منابع چربی :

روغن زیتون – روغن نارگیل – روغن آوکادو

در طول روز5 وعده غذایی را باید داشته باشید، از مصرف چربی های فوق ترس نداشته باشید چون شما در این رژیم میزان کربوهیدرات را به حداقل رساندین و اگر قرار باشد میزان چربی را هم قطع کنید در اینصورت برای انجام کارهای روزانه خود رمق نخواهید داشت .

 3- در هفته سه مرتبه دمبل بزنید

رژیم لاغری سریع

در این رژیم لاغری سریع شما نیاز ندارید ورزش کنید اما ما پیشنهاد میکنیم برای گرفتن نتیجه بهتر با دستگاه بدنسازی شروع کنید.

3 روز در هفته باشگاه بروید بدنتان را گرم کنید دمبل بزنید و بدنتان را کش بدهید این کار به شما کمک میکند حین کاهش وزن  پوستتان شل نشود .، بهتر است از مربی حرفه ای و آگاه برای انجام درست تمرین ها کمک بگیرید.

با استفاده از این رژیم لاغری سریع علاوه بر کاهش میزان چربی ماهیچه سازی نیز در بدنتان اتفاق می افتد.

اگر باشگاه رفتن برایتان دشوار است شما میتوانید پیاده روی کنید یا در پارک بدوید ،به شنا بروید و یا برقصید.

فقط توجه کنید که این کارها بصورت مستمر باید انجام گیرد تا نتیجه بخش باشد.

برای محاسبه BMI بدن بر روی لینک کلیک نمایید.

برای مطالعه مقالات بیشتر و آشنایی با ما اینجا کلیک کنید

 

نظر خود را بگوئید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.