رژیم کانادایی 15 روزه و کاهش وزن 5 کیلویی

High angle point of view of female hands cutting Portobello mushrooms. Various fresh and healthy vegetables are on wooden table. Woman is cooking food. She is domestic kitchen.

رژیم کانادایی 15 روزه و کاهش وزن 5 کیلویی

 

رژیم لاغری با عنوان رژیم کانادایی بسیار مشهور بوده و به شما در کاهش وزن سریع  بدون احساس گرسنگی بیش از حد کمک میکند. در رژیم کانادایی ، شما باید میوه بدون پوست و میوه فصلی را مصرف نمایید. (سیب، پرتقال، هندوانه، خربزه، هلو، گلابی، هندوانه، گیلاس، آلو و زردآلو)

میزان کاهش وزن  در رژیم کانادایی :  5 کیلو گرم میباشد.
مدت زمان رژیم کانادایی : 15 روز است.
تعداد دفعات مجاز تکرار رژیم غذایی کانادایی:  با توجه به سطح پایین کالری دریافتی در رژیم کانادایی توصیه میشود بیش از 6 بار در یک سال گرفته نشود .

برای رسیدن به وزن هدف، از دست دادن چربی و تناسب اندام در رژیم کانادایی نوشیدن مقدار زیاد آب الزامی است، (حداقل8 لیوان بزرگ آب در یک روز) همچنین انجام تمرینات ورزشی ( برای مثال راه رفتن سریع در روز بیش از 30 دقیقه) به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

نمونه رژیم کانادایی 15 روزه جهت کاهش وزن 5 کیلویی :

رژیم زیر را به ترتیب روزها بمدت دو هفته تکرار کنید ،در صورت رعایت اندازه ها و مقدار هر غذا و اگر بدون تقلب جلو روید در پایان دوره 15 روزه شما براحتی 5 کیلو از وزنتان را کم کرده اید.

 

شنبه :

  • صبحانه : یک فنجان چای یا قهوه به همراه کمی شیر کم چرب
  • میان وعده : یک عدد هلو + یک عدد زرد آلو
  • نهار : یک کاسه متوسط سبزی پخته شده  با 1 قاشق روغن زیتون + 50 گرم ماهی کبابی + 3 برش ژامبون (حدودا 50 گرم) + یک عدد سیب زمینی آبپز کوچک+ یک عدد گلابی
  • عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب و یا یک پیاله ماست کم چرب + 5 عدد گیلاس
  • شام : یک کاسه متوسط سبزی پخته شده  با 1 قاشق روغن زیتون و لیمو
  • میان وعده قبل از خواب : 200 گرم هندوانه

 

یکشنبه :

  • صبحانه : یک فنجان چای یا قهوه به همراه کمی شیر کم چرب
  • میان وعده : یک عدد سیب +یک عدد خیار
  • نهار : یک کاسه سالاد کاهو بهمراه گوجه فرنگی +1 قاشق چای خوری روغن زیتون و کمی سرکه یا آب لیمو+ 100 گرم مرغ آبپز یا کبابی به همراه 40 گرم برنج بدون روغن + یک عدد پرتقال
  • عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب و یا یک پیاله ماست کم چرب + یک عدد نارنگی + یک عدد خیار
  • شام : 200 گرم اسفناج پخته + یک قاشق روغن زیتون + 50 گرم ماهی کبابی
  • میان وعده قبل از خواب : 200 گرم خربزه

 

دوشنبه :

  • صبحانه : یک فنجان چای یا قهوه به همراه کمی شیر کم چرب
  • میان وعده : یک عدد هلو + یک عدد زرد آلو
  • نهار : سبزیجات پخته (کنگر فرنگی، لوبیا سبز، بادمجان، نخود فرنگی و هویج)+1 قاشق چای خوری روغن زیتون.
  • 50 گرم ماهی تن کبابی (و یا نصف قوطی تن ماهی بدون روغن) +50 گرم سینه بوقلمون کبابی + نصف سیب زمینی آبپز + یک عدد آلو
  • عصرانه: یک لیوان شیر کم چرب و یا یک پیاله ماست کم چرب + یک عدد خیار
  • شام : یک کاسه سبزیجات پخته شده + یک قاشق چای خوری روغن زیتون+ 5 قاشق غذاخوری املت (املت با یک عدد تخم مرغ) .
  • میان وعده قبل از خواب : 200 گرم طالبی

 

…………….

 

برای دریافت رژیم اختصاصی کانادایی لطفا از طریق لینک زیر اقدام نمائید

 

سفارش رژیم اختصاصی

 

برای دریافت مشاوره درباره رژیم های لاغری لطفا از طریق لینک زیر اقدام نمائید

 

مشاوره

نظرات این مطلب
  1. احمد می گوید

    من تونستم ده کیلو کم کنم، البته چون خیلی چاق بودم فکر کنم خیلی اثر کرد، پنج روز اولش فقط سخته

  2. بانو می گوید

    سلام اینکه میگید سبزی پخته از چه سبزی باید استفاده کنیم تو فصل تابستون و بجای ۵۰ گرم ماهی کبابی و بوقلمون چی میتونیم استفاده کنیم ؟ برنج قهوه ای رو همه برنج فروشیا دارن ؟ پنیر کیبی چطور باید از کجا تهیه کرد؟تن ماهی رو چطوری باید بزاریم تو آب نمک ؟ برای سوپ سبزیجات میتونیم از این سوپ های اماده استفاده کنیم ؟ و تو فصل تابستون اسفناج نیست بجای اسفناج چی باید استفاده کنیم ؟

    1. مدرسه بدن می گوید

      سلام
      هر سبری که دوست دارین مثلا کرفس
      بجای ماهی و بوقلمون میتونید از میگو یا مرغ استفاده کنید
      بله برنج قهوه ای و تن ماهی محلول در آب نمک تو فروشگاه ها هست
      نه از سوپهای آماده استفاده نشه چون پر آرد هستن و مواد افزودنی

  3. کیمیا می گوید

    یه سوال این رژیم باعث خراب شدن پوست یا ریزش مو نمیشه؟

  4. Kim می گوید

    یه سوال این رژیم باعث خراب شدن پوست یا ریزش مو نمیشه؟

  5. نجمه می گوید

    بدون عوارض نیست. من بیشتر ضعف بدنی داشتم. دفعه اولی که گرفتمش باوجود سعی زیاد برای رعایت چنان تاثیری نداشت اما دفعه دوم باشگاه میرفتم و چون بیشتر گرسنه میشدم یکم کمتر رعایت کردم اما نتیجه اش بهتر بود. و چون رژیم سنگینیه حتما بذارید بین هر رژیمتون همون دوماه زمان باشه

  6. فری می گوید

    سلام ببخشید من روز اول این رژیمم بین وعده ها کمی احساس ضعف کردم اما شدید نبود…اما با هر وعده ی ناهار یا شامی که خوردم معدم خیلی پر شد و دل درد گرفم میخواسم بدونم میتونم وعده هارو کمتر کنم؟؟؟؟

نظر خود را بگوئید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.