رژیم لاغری 5 روز در ماه که شما را حسابی لاغر میکند

رژیم لاغری 5 روز روزه داری متناوب و 25 روز خوردن

 

یک رژیم لاغری موثر که در آن شما باید تنها 5 روز درهر ماه را روزه  بگیرید . پایه و اساس این رژیم لاغری به این شکل است که فرد 25 روز اول هر ماه را بصورت عادی مواد غذایی را مصرف و تنها 5 روز متوالی در ماه را بصورت محدود کالری مصرف میکند،توجه داشته باشید که شما نباید روزهای رژیم را بیشتر از 5 روز در ماه کنید ، زیرا ممکن است ناخواسته به بدن خود آسیب وارد کنید، بنابراین توصیه میشود مقاله را کامل مطالعه کنید و در صورت وجود ابهام با مشاوران سایت در ارتباط باشید .

تحقیقات انجام شده در گذشته نشان می دهد رژیم های غذایی کوتاه مدت که فقط از آب و یا  کالری بسیار پایین استفاده میکنند به محافظت از سلول ها و اندام ها از برخی بیماری های مزمن از جمله سرطان کمک میکند .  رژیم لاغری 5 روز در ماه هم ، فرصتی برای رسیدن به همین منافع را برای بدن فراهم میکند . هدف از طراحی این رژیم اینست که افراد را از چهارچوب رژیم های لاغری طولانی و پرتکرار و پر از محدودیت خارج کند و همانطور که فرد به زندگی عادی خود می پردازد به کاهش اضافه های وزن هم برسد.

ساختار کلی  رژیم لاغری 5 روز در ماه

 

رژیم لاغری

طبق آخرین مطالعات انجام گرفته ، بزرگسالان برای گرفتن رژیم لاغری به دو گروه تقسیم می شوند.گروه اول شامل کسانی است که اضافه وزن کمی دارند و بیشتر بدنبال حفظ و پایداری وزن فعلی هستند ، افراد در گروه اول باید  پنج روز در ماه را از یک رژیم غذایی با کالری محدود پیروی نمایند و همچنین از مواد غذایی مانند سوپ سبزیجات ، شکلات تلخ ، تنقلات ، چای بابونه  و … مصرف کنند،این گروه باید در آن 5 روز متوالی ، روزانه بین 500 تا 750 کالری در کل مصرف کنند و نه بیشتر  و 25 روز دیگر را بطور عادی بخورند و البته در طول ماه از داشتن یک برنامه ورزشی غافل نشوند.

گروه دوم رژیم لاغری 5-25 برایشان مناسب نیست و باید همیشه و در طول ماه از یک رژیم غذایی و ورزشی مناسب با ساختار بدنشان پیروی کنند ، افراد این دسته دارای استعداد عجیبی در چاق شدن هستند و بنابراین با نظر و مشورت متخصین و با برنامه مخصوص و منحصر بفرد باید پیش بروند .

 

کاهش وزن 8 کیلویی با این رژیم لاغری

 

رژیم لاغری

نتایج بدست آمده از افرادی که از این رژیم لاغری پیروی کرده اند بسیار امیدوار کننده است. تنها پس از گذشت 3 ماه تقریبا 8 کیلو از وزن و 3 درصد از چربی بدن را از دست داده اند. علاوه بر اینها جرم عضلات نیز افزایش یافته است . با این رژیم لاغری ، سطح قند خون و همچنین انسولین در سطح پایین نگه داشته میشود که این روند نیز به کاهش وزن کمک بزرگی خواهد کرد.

آیا رژیم لاغری 25-5 برای همه مناسب است ؟

 

رژیم لاغری

خیر ، قطعا این رژیم لاغری هم مانند خیلی از رژیم های غذایی دیگر برای بعضی از افراد میتواند خطرناک باشد . از جمله  افراد با سابقه بی اشتهایی، اشخاص دیابتی،  زنان باردار و هر شخصی با ناراحتی های خاص . اگر شما جزو این گروه ها هستید و یا از مشکل خاصی رنج میبرید برای گرفتن رژیم لاغری حتما از رژیم لاغری طراحی شده توسط متخصص تغذیه براساس شرایط جسمی و روحی خود استفاده کنید ، حتی اگر شما تمایل به استفاده از این رژیم دارید سر خود 750 کالری مواد غذایی مصرف نکنید ، سعی کنید این کار را با مشاوران سایت لاغر میشم انجام دهید تا تمام ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدنتان در همان مقدار کالری محدود تامین گردد.

 

نکات پایانی :

 

همانطور که به کرات بیان شد، حتما قبل از استفاده از هر کدام از رژیم ها با مشاوران و متخصصین تغذیه استفاده کنید ، امیدواریم این رژیم روزه ای 5 روز در ماه برای شما مفید بوده باشد ، خواهشمند است در صورت استفاده ، نتیجه بدست آمده را با ما و دوستان خود در زیر همین مقاله به اشتراک بگذارید .

شما میتوانید در این قسمت بصورت رایگان شاخص توده بدن خود (BMI) اندازه گیری کنید، واقعآ شاخص بدنی شما در کدام گروه قرار دارد؟ گروه لاغر ؟ گروه نرمال؟ گروه اضافه وزن؟ گروه چاق؟ یا گروه خیلی چاق؟

 

نظر خود را بگوئید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.